top of page

Work With Me

Think better - Feel better - Connect better

Gabriella Johanns

Tackle stress-related signals and symptoms!

Fight / Flight Mode:

- Constantly getting on your nerves about everything and everyone

- constantly in defense mode

- always being blasted with conflict

- not able to slow down

- Avoiding conflicts

- Shutdown - can no longer pull themselves back up properly

- Fears of all kinds

- Overwhelmed

- Be wiped out

Mindset and emotional imbalance:

- Constantly badmouthing yourself internally

- Being successful, without a sense of connection and able tofeeling it

- Feelings of inferiority

- Low self-esteem

- No self-confidence

- I don't deserve to have a happy life

Stuck in sentences like: 

I have tried everything - nothing has helped. I am just like that.

Because of all this, resources can hardly be perceived, accessed and used. 

~ It's Human BEING ~
not Human DOING

Be yourself ~ Masterfully!

Power of my Mind

I am back on Track 

Befriending your Nervous System

Be in tune with Body-mind-soul

You got this!

Gabriella Johanns_RTT Hypnotherapie

Feeling Free Inside,
begins with encouraging thought processes

~ Gabriella Johanns ~

Work with me

Be Masterfully you! ~ Start now!

I use a combination of Hypnotherapy, Counseling, Energy-Coaching and the SSP Safe & Sound Protocol to provide breakthrough results for my clients.

You'll master your mindset and nervous system so you can confidently smash your goals!

These can be shorter programs, or for complex topics I am happy to put together personalized framework programs based on the current situation.

Step 1 - Book a Free Discovery Zoom call

 

In a conversation of about 20 - 45 minutes, I see if and how I can help.
 

Make recommendations based on my experience.

And we look together whether the chemistry mutually fits

Kostenfreies Erstgespräch
20-30 Minuten - jetzt buchen

(Antworten: sind allenfalls im Spam zu finden)

What customers say

Teil 1/2
An einem Lebenspunkt angelangt, an dem ich die Herausforderungen meines Selbstvertrauens, meiner Ängste und Unsicherheiten klar erkannte, suchte ich nach einer Möglichkeit, diese inneren Konflikte zu überwinden. Trotz meines Bewusstseins konnte ich die Knoten nicht eigenständig entwirren, was mich dazu bewog, mich bei Gabriella zu melden.

 

Mir wurde bewusst, dass ich mir selbst den grössten Stress auferlegte und keine innere Ruhe in Bezug auf meine Beziehungen, Arbeit und andere Lebensbereiche finden konnte. Die Herausforderung, mich selbst zu regulieren und zu beruhigen, stellte eine ständige Belastung dar, die mich in anhaltenden Stress und ständige Sorgen versetzte.

Im Verlauf meines Programms (u.a. SSP Safe & Sound Protocol, RTT Hypnotherapy) wurde mir bewusst, dass bestimmte Blockaden in meiner Vergangenheit verwurzelt waren und mein Verhalten nicht grundlos war. 

Dank der einfühlsamen Begleitung von Gabriella sind wir gemeinsam in die Tiefe gegangen. Sie hat mir nicht nur aufgezeigt, wo diese Ursprünge liegen, sondern auch geholfen, meine Glaubenssätze so zu transformieren, dass sie im Einklang mit meinen tiefsten Wünschen stehen. Die Zusammenarbeit mit Gabriella hat meine Lebensqualität erheblich verbessert und meine spürbar positive Veränderung ist auch für mein Umfeld deutlich erkennbar.

Gabriella Johanns_certification_remotessp
Gabriella Johanns_certification-ssp
Gabriella Johanns_RTT C.HYP
RTT CL.HYP
RTT Seal of Achievement
bottom of page